BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Follow me ? I will follow you :D

Wednesday, February 2, 2011

~Lembab..bosan..~

yer yer..dah memang sabar dah ni..kalau tak sabar dah lame aku ketuk2 brodband 
aku ngan tukul besi ni...bia puas hati aku..
tapi bila pkir2 balik..aku nak on9 guna ape ea?
cucuk kat recoder astro boleh dapat internet tak??
ape punya bangang la aku nie..

Sakit hati btol aku nan brodband ni..lembab nak mampos..boley berak dlu nak tggu something 2 nk loading..
adoyai...

arggh!! dah xder mood dah nk on9 ni..
sabaw je la..

P/S: Sabar itu separuh daripada iman..copy balik ape pompan kat atas tu cakap..haha..

2 comments:

fLy_AwAy said...

huhu,sabar yep.senasib la kite ni,nak pkai unifi
tak mampu. huhu :P

ghost said...

dowank dah control speed BB tuh bila dowank claim yg kita dah exceeded lebih dari power BB tuh..kononnya kita dah banyak layan youtube,download macam2...

benda tuh jugak yang dipertikaikan kat dowank...buat apa bayar sampai gb yang tertinggi tapi lembab.ingat makin bayar tinggi makin laju..