BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Follow me ? I will follow you :D

Sunday, March 6, 2011

shoot .

hari ni pegi shoot . haha . hari2 g shoot pon ta elok gak . saje gedik2 memenuh kan memori kad si ekah . haha . biasa la . dye baru beli dslr kan . so nak test2 la .. ta dapat camera , jd model pon bole ar .. haha . mule2 g shoot kt kbun gotah .. haha . cam ta lawa je kat situ . so pegi taman plak . hm .. bole la kot nak snap 4 or 5 keping .. cuaca agak panas ar . berlendir gak la . haha . masam je bau msg2 .  haha .. dah rmai la plk kat tman ni . yela .. rase cam ta selesa la plk bile org dok tgk2 kite kan .. nak pose maut lagi la malu . haha .. gerak la kiterg ke tmpat lain plk . tmpat ni agak kotor skit la . tp kan persekitaraan nye agak unik ! suke sgt . tmpat ni pon dah rmai org lalu lalang plk . adoi . kat mane lg ea . lastly we all wat kputusan jln2 je la . tayang muke yang agak ta berapa nak lawa ni kan . haha .. we all cadang nak wat shoot ala2 muslimah . haha . nak pkai tdung . hehe .. agak2 mnjadi ta projek we all ni . doa2 kan la ea. hehe ... aminnn ....


ni la gambar kat kebun getah tu .. haha ..yang penting ribena tu ..


ha ! yang ni plk gamba kat taman . hehe . muke nak cun je minah ni .


ni kat taman gak . nak wat muke ala2 menggoda , tapi ta jd .
so cam tu la jd muke nye . haha . sebelah tu syuhada . 
saje nak test2 gak . hehe


ni la yg aku ckp tmpat kotor tu .
korg tgk sndri .. tmpt tu mmg kotor . tp keadaan skeliling tu nampak menarik
sangat ! 

muke minah ni lagi . ta ade muke lain ke ? 


silaw nye ! ni last tmpt yg kitrg shoot . blakang pdg bola . haha ..


yes ! thanx tu u all berdua oke ! hehe


3 comments:

aleen aiden said...

kebun gotah mane pulak dah yg korang masuk...hu3
nice2.

fitri said...

semart la..
pandai shoot..
agak menarik lokasi yew..

bubu t-ara said...

aleen ~hehe .. kobun getah mne ntah . layan jer . haha

fitri~ mmg .. lokasi nye agk umit skit . hehe

thnx u all