BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Follow me ? I will follow you :D

Tuesday, May 10, 2011

Serius ! kau bodo sangat !

Stupid !!! 


Geram pulak aku dengan kau nie !! 


Orang dah baek2 hantar mesej , kau pulak yang nak main main kan .. 


Argghh ! geram sangat dengan kau laaa !! 


Siyes aku rindu kat kau sangat sangat , tapi macam tu pulak kau reply !! 


Kau nak balas dendam sangat kan !! kau terus kan laa dengan dendam kau tuu !! 


Aku menyesal gile la mesej kau tadi ! 


Sekarang memang aku marah gile vavi dekat kau !!


Kau dah boleh layan scandel kau yang tua tuu !!! 


Kau nak cari perempuan lain pun aku ta kisah dah sekarang !! 



7 comments:

Keri Henry said...

ok kesimpulannya benci tandanya sayang....

Bubu Fyqa said...

ta de mknenye !! kali nie ta de syg2 dah !!

cheqwa said...

sabar bubu sabar...kita bakor je ye :)

Bubu Fyqa said...

mmg nak g bako umh org tuu

Mama Nuha@Gmie said...

kejap gaduh..kejap ok..ntah ape2...kawen je la cepat..haha

nGiau said...

sabar ja la ya bubu.:)

Bubu Fyqa said...

ta nak !!